יום חמישי, 8 במאי 2014

יתרונות הקמינים

קמין, המוכר גם כ"אח" הוא אמצעי חימום נפוץ ויעיל לבית בימי החורף הקרים והגשומים. הקמינים מורכבים מתא בעירה סגור בו בוערת האש באמצעות חומרי בעירה שונים וכן ארובה אשר פולטת את גזי השריפה אל מחוץ לבית ומכניסה אוויר וחמצן נקי. החום שנאגר בתא הבעירה מחמם את כל חלל החדר. יש סוגים של קמינים אשר כל אחד משתמש בחומר בעירה שונה: גז, עץ, נפט או סולר.

לקמינים יש יתרונות רבים על פני אמצעי החימום האחרים. תחילה, הקמין אינו פועל על חשמל ולכן הוא חסכוני ביותר וניתן לשימוש גם בהפסקות חשמל שהן שכיחות לצערנו בימי החורף. ניצול האנרגיה יעילה יותר וחסכונית יותר וכן השימוש בקמין שומר על איכות הסביבה.

שנית, החימום של הקמין נעים וטבעי יותר משל אמצעי חימום אחרים כמו מזגן, מכיוון שהוא עושה זאת באמצעות חום טבעי – אש. המראה של האש בקמין והחום שהיא מפיצה מחממים את דיירי הבית ומעניקים להם אווירה רגועה ושלווה.

בנוסף לכך, לקמין מראה ייחודי אשר נותן פן עיצובי לבית. לבתים עם קמינים מעוצבים יש מראה יוקרתי ועשיר. כל סוגי הקמינים באים בעיצובים שונים הנבדלים בצבעים, בגדלים ובצורות, וכך כל אחד יכול לבחור את הקמין המתאים לו ולעיצוב של הבית שלו. מראה הלהבה המרצדת מהפנט כל מי שמסתכל על הקמין הבוער.


לסיכום, הבחירה בקמין היא הבחירה הנכונה לחימום הבית שלכם. הקמין ניתן להתקנה גם בבתים פרטיים וגם בבתים משותפים. כעת כל שנותר הוא לבחור מהו סוג הקמין המועדף עליכם ואיזה עיצוב מתאים לבית שלכם. לאחר שתבחרו תוכלו ליהנות מכל היתרונות שהקמינים מציעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה