יום ראשון, 4 במאי 2014

למה לבחור בקמין גז?

הבחירה בקמינים כאמצעי חימום לבית בימי החורף תופסת תאוצה בישראל. הקמינים ידועים כאמצעי חימום חסכוני ונוח לתפעול. יש מספר סוגים של קמינים הבוערים על חומרים שונים: גז, עץ, נפט או סולר.

מה היתרונות של קמין גז על פני שאר הסוגים?

בטיחות – קמין גז הוא בטיחותי ביותר גם לסביבה עם ילדים. הארובה המותקנת הינה ארובה כפולה כאשר גם פולטת את גזי השריפה וגם יונקת חמצן ואוויר נקי לארובה. נוסף על כך הקמין אטום כך שאין מצב של דליפת גז או ריח גז.

התקנה קלה – התקנת קמין גז נעשית באמצעות חיפוי גבס בחזית הבית. ההתקנה יכולה להתבצע גם בבית בבנייה וגם בבתים מאוכלסים, וכן גם בבתים פרטיים וגם בדירות בבניינים משותפים. יש להתייעץ עם מתקינים או אדריכלים בכדי למצוא את המיקום הטוב ביותר לקמין.

חיסכון – קמינים בכלל וקמין גז בפרט הינם קמינים חסכוניים, כאשר נצילות הגז בקמינים המופעלים על גז הם כ-90%. כלומר, יש עלויות לחומר הבעירה כמובן אך בהתחשב בנצילות קמין גז הוא הכי משתלם וכדאי.

ידידותי לסביבה – קמין גז שומר על איכות הסביבה מכיוון שהוא אינו מזהם את האוויר, בניגוד לקמינים הבוערים באמצעות עץ לדוגמא.

עיצוב – קמינים המופעלים באמצעות גז מגיעים בשלל צורות, צבעים וגדלים וכך כל אחד יכול למצוא את הקמין המתאים לו ולבית שלו. בנוסף, באמצעות טכנולוגיה מיוחדת ניתן ליצור צורת להבה המדמה אש הבוערת באמצעות עצים.


לסיכום ניתן לראות כי לקמין גז מגוון יתרונות אשר עוזרים לו למלא את תפקידו בצורה הטובה ביותר והיא לחמם את הבית ביעילות בימי החורף. בנוסף, קמין גז בבית נותן לו מראה יוקרתי ומשרה אווירה נעימה ורגועה על דיירי הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה